Saturday, December 25, 2010

Muat Turun Movie/Drama

*Aku memang minat tengok movie mahupun drama. Nak pulak yang boleh tengok online atau kena download. Jadi sini aku kongsikan beberapa laman blog untuk tatapan semua. Jom...........

LINKYWORLD


MEDIAFIREMOVIEZ



MOVIEZLINK



TEAMARYZS


KRAETIV





* OK, ni laman blog MOVIE dan DRAMA yang paling BEST bagi aku......Jom try usha.......


* Ini saje yang aku boleh kongsi, kalau ada sesiapa lagi yang ada laman blog MOVIE atau DRAMA boleh  kita kongsi sama............Adiossss........


1 comment:

  1. HI..

    tq for promote blog gua ohvideotv.. memang terharu bila baca article ni.. anyway movie2 terbaru dah gua update.. kalau nak hubungi gua just email me at startube2@gmail.com untuk request apa2 movie.. gua akan cuba cari untuk memuaskan hati korang sume.. thanks again akuphobia..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...