Friday, January 14, 2011

Lahir jam 01:11 pada tanggal 1 / 11/11.

Sekarang inilah yang pertama terjadi.
Orang tua Minnesota, Amy Zeller dan Codjo Mensah tahu mereka akan menyambut satu bayi khusus ke dunia ketika mereka pergi ke Hospital St Paul malam Isnin lalu, tetapi mereka tidak tahu putri mereka Flora akan lahir jam 01:11 pada tanggal 1 / 11/11.



Zeller memberitahu MyFoxTwinCities.com bahawa ini bukan hal pertama dia di Hospital, walaupun anak saudaranya telah mendesak dia untuk "menahan dia sampai tengah malam" untuk ke hospital.
Tapi ketika jam menunjukkan pukul 01:00, Zeller berkata, doktor dan jururawat di ruangan bersalin mula menumpukan pada nombor rahmat tersebut.
"Lima minit selepas itu, enam minit kemudian, doktor datang dan dia seperti," Para jururawat yang menarik, kami punya enam minit, '"kata Zeller.

Flora lahir jam 01:11, dengan berat 9 pound, 11,5 ons, dan berukuran 21,5 inci. Baik dia dan ibunya dilaporkan sihat saja.
Walaupun mungkin kelihatan seperti salah satu cerita yang terlalu mengarut untuk menjadi kenyataan, Zeller menegaskan bahawa Flora lahir pada jam 1:11 dan bahawa "tidak ada masalah sama sekali." Bahkan, dia beritahu dia satu-satunya orang yang tidak tertumpu pada waktunya untuk kelahiran tersebut.

* Aku bagi rakaman video tersebut

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...