Monday, January 10, 2011

Ana Rafali - Juara AJL 25

Aku sangka juara AJL kali ni milik lagu Hanyut dinyanyikan oleh Faizal Tahir, tapi kecewa bila lagu Aweq yang manis Ana Rafali  terpilih menjadi juara. Ana Rafali terpilih untuk menjuarai Anugerah Juara Lagu yang ke 25 dengan tajuk lagu “Tolong Ingatkan Aku”.


Ramai juga yang mempertikaikan keputusan Ana Rafali menjadi juara untuk AJL kali ni. Biar la dia menang, tu kan rezeki dia. Lagipun bukan Ana Rafali sendiri yang tentukan siapa pemenang. Dah terang-terang juri yang pilih, tapi dia yang di kutuk.

Kalau Faizal Tahir menang, malulah perempuan tak ada dalam senarai top lagu kat Malaysia  kali ni kan.... Kiranya Ana Rafali ni mewakili lagu kaum perempuan la. Tahniah awek gebu....heheee...

Tahniah juga buat semua yang buat persembahan termasuklah  Kak ziana dan Dato' Siti...... Memang Dato' Siti nampak semakin gojes lah body dia. Aku ingatkan pregnant. Tapi nampak kempis betul perut dia. heee... semoga cepat dapat baby........Nak petua, boleh aku bagi .......hehehee

Di bawah ni aku sertakan senarai pemenang AJL ke 25 yang baru selesai:

Pemenang:

    * JUARA LAGU – Tolong Ingatkan Aku (Ana Raffali)       

    * Tempat Ketiga – Noktah Cinta (Hafiz)

    * Naib Juara – Drama King (MUH)

    * Vokal Terbaik – Noktah Cinta (Hafiz)

    * Persembahan Terbaik – Hanyut (Faizal Tahir)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...