Tuesday, March 20, 2012


Anggota Badan Paling Ekstrim

1. Tattoo di bola mata .

 Bercakap tentang modifikasi tubuh yang ekstrim. Tattoo di kornea mata, telah dikenali dan dilakukan selama lebih daripada 2,000 tahun dan hampir menjadi biasa di akhir abad ke-19 dan abad ke-20 untuk memperbaiki kecacatan seperti parut kornea dan leucomas.
2. Scarification.


Scarification adalah aplikasi kreatif dan artistik bekas luka dengan cara yang dikendalikan untuk mencapai hasil estetik atau spiritual menyenangkan. Dalam proses scarification tubuh , bekas luka dibentuk dengan memotong kulit.

3. 3D-Art implan.

Sebuah diimplan 3D-Art adalah objek sepenuhnya yang ditanamkan di bawah kulit untuk tujuan mempengaruhi perubahan patung dari permukaan. Penemuan dan popularisasi implan sebagai 3D-Art dikreditkan terutama untuk Steve Haworth. Implan dapat direntangkan seperti tindikan. Sebuah contoh yang baik dari hal ini adalah implan tanduk. Mereka memulakan implan sebagai yang lebih kecil, dan kemudian dibawa keluar ketika sembuh dan diganti dengan yang sedikit lebih besar. Proses ini diulang untuk mencapai ukuran akhir. Ada beberapa risiko iritasi pada kulit di atas implan jika proses ini didorong terlalu cepat, seperti halnya dengan semua peregangan.
4. Corset Piercings.
Salah satu trend terbaru dalam mengubahsuai tubuh datang dalam bentuk tindikan korset. Mereka adalah serangkaian tindikan permukaan diatur sehingga kembali dalam dua kolom vertikal. Mereka adalah siri tindikan permukaan ditetapkan sampai kembali dalam dua medan menegak. Ini adalah menusuk simetris dengan jumlah yang sama lubang di setiap sisi. Sedikit empat lubang boleh digunakan (dua di setiap sisi) sampai sebanyak hamparan kulit.  
5. Branding.
The Branding Manusia, ini mungkin yang paling menyakitkan dari semua modifikasi tubuh. Dalam branding skala penuh, besi dipanaskan cukup panas dan diterapkan cukup lama bahawa luka yang dihasilkan adalah luka bakar tahap ketiga dan yang merosakkan saraf.
6. Body Suspension.
Suspensi Tubuh adalah tindakan menangguhkan tubuh manusia melalui tindikan sementara yang dibuat sebelum proses suspensi.  Tubuh kemudian mengangkat baik sebahagian atau seluruhnya dari tanah terutama tubuh yang diubahsuai.
7. Lidah bercabang.
Salah satu pengubahsuaian tubuh terbaru adalah membelah lidah, atau bifurkasi lidah. Proses ini melibatkan benar-benar memotong lidah dalam setengah langsung ke pusat.
8. Telinga lancip.

Di New York, Dr Lajos Nagy menciptakan sebuah prosedur pembedahan untuk membuat telinga manusia menjadi lancip, seperti makhluk mitologis. Menurut doktor , "telinga menjadi lancip sebagai hasil dari operasi plastik tidak hanya meningkatkan daya tarik wajah, tetapi juga meningkatkan pengalaman mendengarkan muzik.


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...